Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.
Naisten syövät
Re: Aromasin/Exemestan
Hei Strawberry! Minä olen käyttänyt Exemestania lähes neljä kuukautta. Minulle ei tullut alussa ripulia vaan ummetusta, joka vaiva on onneksi helpottanut täysin, alussa oli myös ruoansulatusvaivoja (kamaia ilmavaivoja, piereskelin kuin vatikauppiaan hevonen), niihin vaivoihin sain oirepolilta luvan käyttää ruoansulatusentsyymikapseleita. Huimausta minulla ei ole ollut, väsymystä sen sijaan melkoisesti, toki tuo väsymys voi olla vielä rankkojen hoitojen jälkiväsymystä. Tällä hetkellä kurjin sivuoire minkä Exemestan aiheuttaa minulle, on oikean käden puutuminen, varsinkin öisin, häiritsee siis yöunta melkoisesti. Tuo käsien puutuminen näkyy olevan Exemestanin sivuoirelistalla.Minulla kans pitää olla laktoositon lääke, joten siinä Exemestan on sopiva. Kertomasi oireet ovat kurjia, ehkä ajan kanssa helpottavat, kannattaisiko sinun myös olla oireista yhteydessä oirepolille, varmasti osaisivat neuvoa siellä asian suhteen.
Kaikesta huolimatta, iloisia kevätpäiviä sinulle:)))
- Aromasin/Exemestanstrawberry
- Re: Aromasin/ExemestanSini-likka