Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.

Naisten syövät

Re: TEHYn lakko

Hei Usva,

Tsemppiä ensimmäiseen cef:iin! Hiukanko jännittää, no ei se mitään: varaa vain Primperania käsilaukkuun kotimatkan varalle;) Minulle cef:stä tuli yllättävän vähän sivuoireita, tai sanotaanko, että se pelätyin (pahoinvointi) jäi lähestulkoon kokematta. Ensimmäisenä päivänä oli vähän ällöttävä olo, mutta se asettui nopeasti, kun otin heti oireiden tullessa Primperania. Kaksi kertaa taisin joutua pillerillä käymään:)

Sitten tuohon itse aiheeseen, nimittäin sädehoitojen siirtämiseen!!! Arvaa vain, pistääkö vihaksi??? Mutta tiesin kyllä, että tätä on tulossa, ei ollut mikään yllätys! Eniten harmittaa kuitenkin leikkausta ja diagnoosia odottavien tilanne: hehän tässä kärsivät ja pelkäävät kaikkein eniten. Ja ei se tämä sädehoitojenkaan sulkeminen mitään leikkiä ole: siinähän suorastaan lisätään paikallisten uusimisten riskiä - joka muutenkin on esim. minun tapauksessani korkea.

Enkä usko, että kipusädetystä odottavat kroonikotkaan tykkäävät:(

T. Karhutar
Karhutar | 16.10.2007 klo 15:05:57