Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.

Naisten syövät

Re: Connie!!

Kiitos sinulle.

Toivottavasti pääsisin nopeasti sinne tutkimuksiin. Tämä odottelu on ihan hirveän ahdistavaa. Ehtii luomaan kaikenlaisia kauhukuvia, kuinka koko keho on täynnä syöpää. Välillä kykenee ajattelemaan järkevästi, kunnes se pelko iskeytyy täysiä vasten kasvoja ja syö sisältä. Se minua tässä pelottaa, että oireita on ollut pitkään. Olen kyllä käynyt mm. painonlaskun, lämpötilan vaihteluiden, imusolmukkeiden, hiustenlähdön jne takia lääkärissä. Kuukausi sitten olin laajoissa verikokeissa, otettiin 10purkkia verta. Kai jotain olisi ehkä näkynyt niissä jos olisi ärhäkkä syöpä ympäriinsä?

Kaulan ultrassa olen myös käynyt imusolmukesuurentumien takia. Ne todettiin ultrassa ihan hyviksi, vaikkakin suuriksi. Syyksi epäiltiin struuma kasvainta kilpirauhasen vasemmassa lohkossa. Toivon, että siellä todella oli struumaa. Sitä ei tutkittu.

Tuntuu epäreilulta koska olen käynyt 2vuotta lääkärissä sanomassa, että kaikki ei ole ihan ok. Nyt sitten kävi näin.

Eniten pelottaa, että joutuu sellaisiin kuvauksiin, että kuvataan keuhkoja ja vatsaa jne.. En voi käsittää kuinka sellaisen tiedon pystyy odottamaan viikkoja?

Minä ainakin tulen tarvitsemaan rauhoittavia jos sellaiseen joudun, koska psyyke ei tule kestämään sitä. Olen jo nyt ihan uupunut. Näinköhän tässä vielä asiat hyväksi kääntyisi. Kumpa tapahtuisi jokin ihme.

Käyn vaihtokauppaa Jumalan kassa. Jos tästä selviän, lupaan olla sitä ja tätä. Tehdä tuota ja tätä.

Jos nyt pitäisi lähteä, ei voisi lähteä hyvin mielin.
connie | 30.5.2008 klo 15:40:30