Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.

Naisten syövät

Ei hoitoa matalan neutrofiiliarvon vuoksi

Hei
Tänään olin verikokeessa huomista toista CEFfiä varten, mutta huonojen veriarvojen vuoksi hoitoa ei voida antaa. Olen niin pettynyt. Olen pelännyt juuri tätä, että veriarvojen laskun vuoksi en saakaan hoitoa suunnitellusti. Neutrofiiliarvo oli 0,6 kun raja hoitoon on 1.0. Minulla vasta ensimmäinen hoito takana. Pelkään että nuo huonot arvot kiusaavat minua hoidon läpi. Voiko omille veriarvoilleen itse tehdä jotain? Syömällä jotakin?

Olen voinut ihan hyvin. Päässä minulla on ollut sellainen hutera ja usvainen olo ja kurkku kipeä, mutta ei kuumetta, ei nuhaa yms. Ei pahoinvointia ja hyvä ruokahalu. Väsynyt kyllä olen ollut.

Minkälaisia kokemuksia teillä noiden veriarvojen kanssa? Jos ovat alussa heti heittäneet härän pyllyä niin onko jatko sujunut miten?
Miten paranemiseen vaikuttaa jos hoitoihin tulee pitkiä katkoja, tuo 3 viikkoahan on käsitääkseni optimaalinen hoitoväli?

Menen kuitenkin lääkäriin huomenna ja saan varmasti lisäohjeita. Ehkä otetaan tulehdusarvot myös.
T.syksy
Syksy2013 | 30.12.2013 klo 16:14:25