Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.

Naisten syövät

Sädehoidon jälkeen....

Hei kaikki soutajat, veneväki, ja jo rannalle päässeet ja
erikoisesti voimia teille siskot, jotka myös metareitten kanssa taistelette eteenpäin..

Minulle käännähti ennusteet toukokuussa, kun alkoi tulla huimausta, näköhäiriöitä, päänsärkyä. Metastaasi löytyi päästä,shokki oli melkoinen.

Kesäkuun puolessa välissä sain 5x säteitä, siitä on nyt rapiat 2 viikkoa. Minua kiinnostaisi kuulla miten voitte hoidon jälkeen?Mie olin ihan omin voimin liikkuva, kun menin sinne ja nyt olen aivan voimaton.Hyvä kun vessaan pääsen ja suihkuun ja saan jotain suuhuni, kun mies on päivän töissa.Tuntuu masentavalta olla aivan riippuvainen toisista, kun on selvinnyt siksikin hyvin tähän asti.Mä olen aivan äimänä, minne mun voimat katosivat yhtäkkiä??

Tietenkin on pakko muisttaa että oon saanu kolmisen vuotta sytoja,jossainhan nekin tuntuu. Tosin viime talvi hoitojen suhteen oli hukkatalvi, aineet ei purreet vaan metastaasi kasvoi jonku millin-sentin joka kontrollissa.

Tällaista tänne pohjoiseen, valoa ja voimia kaikille

Manssi

Manssi | 4.7.2008 klo 21:56:28