Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.

Naisten syövät

Re: Kevennystä

Kiitos vastauksistanne! Hyvä Suski että pahoinvointi on helpottanut. Kyllä taas elämä maistuu ihan eri lailla, kun on normaali olo.

Tiedoksi kaikille, joita kiinnostaa, että tänä aamuna puhuttiin tv:ssä maikkarilla Studio 55:ssa unettomuudesta. Tulee uusintana huomenna ja ko asiaa on myös mtv:n nettisivuilla. Lohdullista tavallaan oli kuulla, että unettomuudesta kärsiviä on niinkin paljon Suomessa, että vertaistukea siltäkin saralta löytyy. Itse olen viime aikoina onnekseni saanut nukutuksi ihan hyvin, mutta on niitä unettomiakin kausia ollut. Tiedän kyllä miltä yökyöpelin elämä tuntuu.

Toinen asia: Katoin yle areenalta: Mielen salattu voima 1/3, yle Teeman dokkari. Oli tosi mielenkiintoinen, jota suosittelen kaikille. Tästä olikin juttua jo aikaisemmin tällä foorumilla.

Olen lähdössä torille marjaostoksille ja kirppikselle, jossa odottaa myyntipöytä. Sää näyttää oikein hyvältä.

Mielenvirkeyttä kaikille!
tuike | 12.9.2011 klo 10:51:16