Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.

Naisten syövät

sytostaatti

moi!minulla on taxol karboplatin hoito menossa ja haluaisin kuulla muiden kokemuksia.lähteekö aina hiukset,ripset ja kulmakarvat?itsellä kaksi tiputusta takana ja kolmas tälläviikolla.tukkaa on vielä jäljellä(paljon on lähtenyt)samoin kulmakarvat ja ripset on tallella.missä vaiheessa hoitoa ne lähtee kokonaan vai onko toivoa ettei ne lähdekkään?hoidon aikana olen käyttänyt jäähattua ja meinaan käyttää niin kauan kun on vähänkin tukkaa jäljellä.on helpompi olla kotisalla kun on päässä edes vähän haivenia.perukkia mulla on kaksin kappalein,mut on niiden kanssa hankalaa olla.pakko kai se on tottua,mut onneksi ollaan keväseen päin menossa,voi käyttää huivia.mullekkin tää hoito annetaan vielä varmuuden vuoksi,kun varsinaista syöpää ei löytynyt.radikaali leikkaus kyllä tehtiin.poistettiin kohtu ja munasarjat,imusomukkeet sekä vatsanpeitteitä.kaikki oli puhtaita,vaikka lääkäreillä oli vahva syöpäepäily.olen 36 vuotta ja hormoonia joudun käyttää 50 asti.se ei ole ongelma,kun lapset on tehty.mutta koskaan ei tiedä mitä elämässä tulee vastaan.siksi kannattaa käydä gynellä säännöllisesti.mullakin tää löydettiin vahingossa.mitään oireita ei ollut.ensin epäily oli normaali kysta,mutta leikkauksessa varmistuikin,että se oli pahemmanlaatuinen,mutta ei syöpä kuitenkaan.voiko hoidon aikana ottaa alkoholia yhtään?tarkoitan lähinnä sauna kaljaa tai viinilasia.itsellä vointi on ollut hyvä.tietysti varovainen saa olla nyt flunssa aikana.kirjoitelkaa omia kokemuksia tästä hoidosta.HYVÄÄ VOINTIA KAIKILLE JA KEVÄÄN ODOTUSTA.
piitu | 13.3.2006 klo 11:23:55