Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.
Naisten syövät
Re: Liikunta leikkauksen jälkeen.
Saithan toki kuntoutusohjeet sairaalasta?? Minä ainakin sain. Uiminen, saunominen, kylpeminen kielletty 2 viikon ajan leikkauksesta. Hikiliikunta, hiihto, sauvakävely jne kielletty muistaakseni 4 viikon ajan ajan leikkauksesta. Päivittäiset kävelylenkit toki suotavia heti joka päivä ILMAN SAUVOJA. Samoin varovainen jumppa sairaalasta saatujen ohjeiden mukaisesti. Minutkin leikattiin viikko sitten, mutta haava (8-10 cm) ei ole kyllä parantunut vielä mitenkään niin, että edes haaveilisin mistään muusta liikunnasta kuin niistä yksinkertaisista jumppaliikkeistä joita minulle sairaalassa opastettiin tehdä sekä tietenkin päivittäisistä kävelylenkeistä. Eilen poistin haavateipin ja haava näyttää vielä aika "raa´alta". Tikkejä ei ainakaan minulla poisteta, vaan ne ovat itsestään sulavia.- Liikunta leikkauksen jälkeen.Syysnainen
- Re: Liikunta leikkauksen jälkeen.Tulevaisuus?
- Re: Liikunta leikkauksen jälkeen.Janna61
- Re: Liikunta leikkauksen jälkeen.Syysnainen
- Re: Liikunta leikkauksen jälkeen.Syysnainen
- Re: Liikunta leikkauksen jälkeen.Helena1961
- Re: Liikunta leikkauksen jälkeen.taistelu-62