Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.
Naisten syövät
Re: Kevät tulee...milloin tukka?
Hei!Hiusten kasvu on varmaan aika yksilöllistä, minä sain hoidot joulukuu 2007 - huhtikuu 2008. Suurin osa hiuksista lähti 2 viikkoa ekan hoidon jälkeen, mutta loput haivenet vasta viimeisen hoidon jälkeen, ja toukokuun puolessa välissä 2008 olin kalju, mutta silloin jo sitten sänkeä kasvoi.
Hitaasti, hitaasti, mutta kuitenkin. Vasta syyskuun puolessa välissä olin julkisesti ilman peruukkia, ja silloinkin tukka oli tosi lyhyt. Lokakuun loppupuolella sitten se näytti normaalilta lyheltä tukalta, eli mulla meni viimeisestä hoidosta yli puoli vuotta ennenkuin se oli ennallaan.
Tukka tuli muuten alkuperäistä tummempana ja aivan kiharana. Nyt se on suoristunut, taipuisa vieläkin, ja tuuhea. Silmäripsit tulivat lyhempinä kuin ennen, ja kulmakarvat ehkä aavistuksen pienempinä, mikä minun tapauksessani on vain hyvä juttu.
t. Ellinoora
- Kevät tulee...milloin tukka?heleena131
- Re: Kevät tulee...milloin tukka?tuutikki-t
- Re: Kevät tulee...milloin tukka?Saranainen
- Re: Kevät tulee...milloin tukka?Vilijonkka6
- Re: Kevät tulee...milloin tukka?Kristitty Lilja
- Re: Kevät tulee...milloin tukka?heleena131
- Re: Kevät tulee...milloin tukka?seisoo yksin
- Re: Kevät tulee...milloin tukka?heleena131
- Re: Kevät tulee...milloin tukka?ellinoora