Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.

Naisten syövät

Re: hoidot ohi

HEI,Sini-likka! Kiitos kun kirjoitit! Kai meidän pitää yrittää elää joka päivä mahdollisimman sopusoinnussa itsemme ja muiden kanssa.Hirveetä sopeutumista sairastamisessa on.Yritetään löytää kaikista pikkujutuista jotain iloista.silloin jaksaa paremmin.Itse olen oppinut olemaan läsnä hetkessä.Katselen kävelylenkillä koiran tai mieheni kanssa ympäristöä.Metsästä olen kantanut kotipihalle kiviä,oksia,jäkälää.katajan-ym.oksia.ei tarvinnu ostaa sit kanervia.Kesällä onkin enempi ihmettelemistä luonnossa.Jos nään jonkun eläimen,seuraan sen tekemisiä.Olen löytäny kai itsestäni lapsenihmettelyn takaisin.Se on tuonut mielenrauhaa.Nyt sain fysioterapeutilata jumppaohjeet.Selkärangassa kipeitäkulumia tai jotain muuta.iskias tulee helposti.Kroppani on nykysten jotenki heikko ja kipupistoksia hermokasvaimista riittää.Kävely tekee hyvää.Väsyneenäkin jaksaa löntystellä.Ensin kun saa aina otettua "niskasta"kiinni ja ulos kun pimeä,kylmä ilma.Olen huippu väsyny.Mitkään konstit ei auta.Se hankaloittaa mun ihmiskontaktejakin kun ei kertakaikkiaan jaksa.Viime keväänä olin niin pirteä,ne alku myrkkytipat.että jaksoin tehä kotihommia kokoajan.se oli jotain niin ihmeellistä.Toivottavasti kirjottelet kuulumisia!ter.Eeva
rintasyöpä | 17.11.2011 klo 16:09:59
  • hoidot ohi
    rintasyöpä
    16.11.2011 klo 17:53
    • Re: hoidot ohi
      Sini-likka
      16.11.2011 klo 19:16
      • Re: hoidot ohirintasyöpä
        17.11.2011 klo 16:09