Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.
Naisten syövät
Onko keskustelupalstalla Etelä-pohjalaisia munasarjapotilaita, joilla vielä pieniä lapsia?
Hei, joskus aikaa olen tänne kirjoittanutkin eli v2004 ja nyt tänä vuonna. Munasarjasyöpä eka kerran todettiin v 2004, joka saattiin leikkauksella pois ja sytot päälle. Tänä kesänä syöpä uusi, joka nyt sytoilla saatiin pois. Eli nyt olis taas hoidot takana ja alan kasvattamaan hiuksia ja ripsiä...Ajattelin, että olis kiva jos sais yhteyden sellaiseen henkilöön, jolla sama tauti ja vielä pieniä lapsia kotosalla(mulla 5v, 9v ja 12v)+ mies. Ja jos vielä olis Etelä-Pohjanmaaltakin, niin vois vaihtaa ajatuksia ihan vaikka kahvikupposen kera. Osastolla kun olen hoidoissa ollut niin siellä samaa sairastavat ovat olleet jo vanhoja ihmisiä ja elämäntilanne ihan eri...vaikka heidänkin kanssa on ollu ihan mukava jutella.
Voihan mulle laittaa vaik yksityisviestinkin...
- Onko keskustelupalstalla Etelä-pohjalaisia munasarjapotilaita, joilla vielä pieniä lapsia?marla