Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.

Naisten syövät

rinnassa selkeä patti?

Viikko sitten maanantaina menin lääkäriin aran rinnan vuoksi... lääkäri tutki rinnan ja sanoi jotta rinnan alaosassa selkeä patti? rinta oli ollut useamman viikon hellä, mutta viikonloppuna se oli ihan kosketus arka. Olen nyt viikon miettinyt elämää ja itkenyt... 3 ensimmäistä päivää meni kuin sumussa jos tv:ssä tai radiossa puhuttiin kuolemasta tai syövästä niin itkuhan siinä tuli. Perjantain ultrataan rinta jotta mitä löytyy.. Odottaminen ja epätietoisuus on kauheaa? Onneksi on 2 lasta joiden arki rutiinit täytyy pyöriä. Olen vasta 31- vuotias ja minulla ei ole suvussa syöpää.
Kipuun lääkärimääräsi burana kuurin...
Jotenkin on vaan selainen olo että uutiset ei ole hyviä?
minulle sanottiin jotta samalla kun ultraa niin sanovat jotta mitä löytyi? onko mulle sanottu näin kun kuitenkin piti varata SOITTOAIKA (joka tuntuu naurettvalta) parinpäivän päähän?
Olin tuntenut patin mutta kun on isot rinnat niin tuntuu että niitä patteja on jokapaikassa, mistä tietää että tuo on ylimääräinen?
Huoh... Ei vieläkään usko tätä... Vuosi sitten minulla leikattiin selkä ja nyt tämä...
sirmakka | 1.3.2010 klo 17:36:16