Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.

Naisten syövät

Re: Poistaisitko toisenkin rinnan?

Asia kiinnostaa minua siksikin, koska heti kun tuo vasen rinta leikaattiin pois, tunsin, oloni helpottuvan poistetun rinnan kohdalla. Mietin, että voi kun olisin mies eikä minulla olisi noita riippuvia läskilöllöjä tuossa haittona. En todellisuudessa ole kovinkaan kaivannut poistettua rintaa. Se ei ole vaikuttanut kokemukseeni naisena olosta juurikaan. Ennen lasten saantia kuppikokoni oli AA eli todella pieni. Nyt ne ovat B ja roikkuvat ja hikoilevat, tai siis yksi roikkuu ja hikoilee, tuossa haittona. Sitä olen miettinyt, että poistaisinko toisenkin rinnan. Ihan tosissani. Minulla ei ole suuri uusiutumisriski: gradus II ja hormoonihoito auttaa. Mutta kun en ole lasten saannin jälkeen edes pitänyt rinnoistani. Suorastaan inhonnut niitä ajoittain. Toinen vaihtoehto on että kun vasen rinta korjausleikataan, pienennytän tuota oikeaa niin, että jäljelle jää AA kuppi ja vasen tehdään saman kokoiseksi.

Voisin ihan sanoa, että välillä tunnen kateutta miehiä kohtaan siitä, ettei heillä ole rintoja.
edith | 3.6.2007 klo 09:58:58