Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.

Naisten syövät

Re: Millaisia kokemuksia Femarista?

Hei,
Olen käyttänyt femaria reilun vuoden ajan.Minulle sanottiin ,että sytostaateista ja sädehoidoista lopullinen toipuminen vie noin vuoden ,pitää kyllä paikkansa kohdallani.
Siis ensimmäisen "Femar"vuoden ajan minulla oli paljon niveloireita,jäykkyytä ja kipuilua,milloin missäkin."köpöttely" alkoi jo ceffin aikana.
Vanha luupiikkikin ,plantaarifaskiitti ,on vaivannut ja haitannut kävelyä.
mutta nyt sitten jo useamman kuukauden ajan ovat nivelvaivat helpottaneet!Hikoilua kyllä on,öisin ,heti kun olen saamassa unenpäästä kiinni ,samoin aamulla just kun olen tällänyt itseni työkuntoon..silloin saapuu hikiaalto.mutta olen jo niin tottunut tähän ettei se enää haittaa.
Painoa kertyy helpommin,nyt syksyn aikana olen ottanut itseäni niskasta ja saanutkin painoa pudotettua...niin ,että ihan indeksissä olen taas..
Olen samáa mieltä,ei kannata tuijotella niitä kaikkia haittavaikutuksia,niitähän riittää!
Ehkä tähän hoitoihin pitää asennoitua niin ,että tekee itse sen mihin voi vaikuttaa,ruoka,liikunta ym..
Sehän on kenkkua,että hoidoksi ei riitä pelkästään alkuvaiheen rankat jutut,näidenliitännäishoitojan kanssa ollaan kimpassa pitkään,mutta kyllä näistä selvitään!!!
Kannatta myös tutkituttaa veren rasva-arvot,sokeri ...niin tietää missä mennään..
Eikä ole "parta" alkanut kasvamaan ,heh,heh...ihokin on ihan ok!
Terveisin Kultsikki

kultsikki | 5.11.2011 klo 17:45:44