Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.
Naisten syövät
Re: 5 sytoa takana yksi edessä enää
Hei Mummi45 ja kaikki muutkin sytojen loppusuoralla olijat... se on sitä hoitoväsymystä ja kuuluupi asiaan, takana mmyös pimeä vuoden aika joka latistaa kaikkien ihmisten fiilikset. Mutta hei, yksi syto jäljellä enää!!!! Sitten se on ohi ja jos sädetyksiä tulee ne eivät juuri tunnu missään... ja aurinko jo paistelee ja päivä pitenee jatkuvasti:-)Olin itse elokuun lopussa samassa tilanteessa ja silloin samoilla fiiliksillä...ei jaksanut eikä huvittanut -- mieheni sai melkein raahata minut viimeiseen hoitoon, olin lopen väsynyt siihen kun suoniani ei meinannut "löytyä". Tiputusneulan kanssa meni aina toista tuntia, ennen kuin se saatiin paikalleen. Suonet suorastaan karkasivat neulan lähetyessä. Silti se viimeinenkin hoito meni ohi ja näin jälkikäteen voi todeta että varsin nopeaa.
Yritä jaksaa ulkoilla ja nauttia aurinkosta ja lumihangista. Viimeisen hoidon jälken kunto nousee kohisten, jos pystyy hieman liikkumaan. Niin ja päivä kerrallaan tuossa vaiheessa. Nyt jo uskaltaa suunnitella asioita eteenpäin ja unelmoida uusista mukavista asioista. Kyllä se siitä nousuun lähtee !!
T:Opelix
- Re: 5 sytoa takana yksi edessä enäästrawberry
- Re: 5 sytoa takana yksi edessä enääkultsikki
- Re: 5 sytoa takana yksi edessä enääOpelix
- Re: 5 sytoa takana yksi edessä enäätaistelu-62