Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.
Naisten syövät
Re: Nesteenkeräytyminen hoitojen aikana - Miss Piggy -ilmiö
Mulla ainakin taxotere tuntui keräävän kiloja, vähintäin yksi jäi per tiputus. Cefin yhteydessä tulee niin paljon nestettä, että paino nousee 3-4 kg tiputuksen aikana, mutta se häipyy viikon sisään. Cefin aikana lähtöpaino on siis ollut tippaan mennessä sama. Paino on noussut 3-4 kg siitä kun olin leikkauksessa, mutta jotenkin näyttää niinkuin sitä olisi tullut paljon enemmän. Varsinkin vatsa on suoraan sanottuna kamala pömppö!!?Hoitsut on kyllä lohduttaneet, että osa on varmaan ihan turvotusta, ja lähtee kun sytot on ohi, mutta enpä tiedä.. Ja miten se tamofen sitten vaikuttaa aineenvaihduntaan.. Liikkunut olen koko ajan minkä vain olen jaksanut, tänäänkin yhteensä kolmisen tuntia lenkkeilyä. Syömistä ei oikein voi rajoittaa. Koitan katsoa jo vähän mitä suuhuni pistän. Ja minä kun kuvittelin että sytostaattien aikana laihtuu!!!
- Re: Nesteenkeräytyminen hoitojen aikana - Miss Piggy -ilmiökevätmieli