Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.

Naisten syövät

Re: Femar ja muut vastaavat

Minä olen syönyt 5 v Tamofenia, ja jossain välissä ilmoitettiin, että hoitoa jatketaan, eli joudun syömään vielä 2 v Femaria.
Molemmista vaikeat sivuoireet, hikoilu, jäykkyys, ärtyisyys, väsymys, turvotus, univaikeudet, sydämentykytykset.

Femar vaihdettiin Aromasiniin, kun valitin taas kerran varsinkin tuosta hikoilusta, joka on työssäkäyvällä ihmiselle kauhea riesa. En tosin ole huomannut mitään sen kummempaa eroa, samalla lailla tulee hikikohtauksia töissä kuin muidenkin lääkkeiden aikana.

Femar ehkä alussa lisäsi nivelvaivoja, mm.jouduin avaamalla avaamaan käteni aamuisin herätessäni nyrkistä. Nivelet todella jäykät. Samoin joskus heräsin yöllä kun olin kääntynyt selälleni, jalat olivat koukussa ja polviin/polveen sattui. Se meni ohi kun vaihdoin asentoa. Kaiken kaikkiaan minusta tuntuu, että en pysty enää kävelemään oikein selkä suorana =(. Käytän töissä jatkuvasti tietokonetta ja myös siinä huomaan kuinka iltapäivällä sormet ovat ihan kuin 10 nakkia.
Joka kerta noustessani tuolista joudun suoritamaan itseni, ja aina jostain vihlaisee. Särkylääkettä en kyllä halua syödä, jos nyt ei ihan kamala tuska ole.

Olen varmaan ennenkin kirjoittanut tämän, mutta joskus tulee miettineeksi onko näin pitkä lääkitys NÄIN karmeilla oireilla sittenkään hyvä juttu. Entäs, jos saankin syövän ennen pitkää - vaikka ihan siksi kun olen psyykisesti niin poikki? Tämäkin kohta 7 vuotta olisi ollut ilman lääkitystä parempaa, laadukkaampaa elämää. Nyt olen kärttyinen, kumara, ja kai frigidikin eukko.
Juu juu... pitää olla kiitollinen kun jne. jne.

No nyt saunaan, ehkä mielialakin paranee. Olutkaan ei enää maistu saunassa, kaikki nautinnot viety (paitsi ruoka).

Viikonloppuja!

kukkamaaria
kukkamaaria | 29.1.2010 klo 19:58:14