Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.
Naisten syövät
lihaskipua tamofenista?
hei!Minulla on nyt viikon ajan ollut lihaskipua takareisissä, pohkeissa, jalkapöydissä. Olen aloittanut tamofenin toukokuun alusta ja ajattelin että liittyykö nämä säryt ja tamofen mitenkään toisiinsa? Mitään hikoilua tai kuumotusta ei ole ollut, kahtena eka viikkona tuli vaan joskus sellainen "höntti" olo muutaman kerran päivässä, mikä saattoi johtua niskajumeista jotka nyt on hierottu auki. olen ottanut panadolia (500 mg) kun särkenyt pahimoilleen, varsinkin iltasella ku pitäisi sänkyyn rauhoittua niin ollut sellaista "tikutusta" eli hermostuneisuutta jaloissa. Nyt tänään taas on helpompi päivä, josko menisi ohi jo? Onko muilla vastaavia tuntemuksia?
Vai onko tämäkin vaan lihasjäykkyyttä, turvotusta jaloissa?? arghh, jotenkin ei haluais vaivata oirepolin hoitajia tämän asian kanssa...
- lihaskipua tamofenista?piastar
- Re: lihaskipua tamofenista?santeri
- Re: lihaskipua tamofenista?piastar