Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.
Naisten syövät
Re: Huolestuttavaa vaivaa...
Hei!Uskoisin että tuo kaikki johtuu näistä kaikista hoidoista, ne ovat rankkoja ja rasittavat elimistöä todella paljon. Itse olin kaikkien hoitojen jälkeen todella loppu. En jaksanut juuri mitään.
Pitkittynyt yskä vaivaa hiukan vieläkin vaikka sädetyskin loppui jo joulukuun puolessa välissä. Sain nyt astamalääkettä yskään ja taitaa auttaa.
Olen nyt jo töissä ja pikkuhiljaa jaksan jo hiukan kuntoillakin, uskon että kun sinullakin kaikki hoidot on ohi ja sen jälkeen varmaan vielä sairaslomaa, (Minulla oli noin 2 kuukautta vielä, hoitojen loputtua.)niin alkaa keuhkotkin parantua.
Anna itsellesi rauhassa aikaa toipua rankoista hoidoista, vielä koittaa aika kun voit taas urheilla niin paljon kuin haluat!
Jaksamista sädehoitoihin, nekin väsyttää kun hoidot on joka arkipäivä. Itse sain 28x mutta iho kesti hyvin kun joka päivä rasvasin ihon sinisellä kevyellä Bepathenilla. Aamulla ennen sädetystä pesin rasvan pois.
Kevään odotusta ja voimia! Terkuin Anna52
- Huolestuttavaa vaivaa...helmiaino
- Re: Huolestuttavaa vaivaa...kesätuulahdus
- Re: Huolestuttavaa vaivaa...kuurankukkanen
- Re: Huolestuttavaa vaivaa...helmiaino
- Re: Huolestuttavaa vaivaa...Anna52