Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.

Naisten syövät

Re: Keski-Suomen sairaanhoitopiiri

Hei Luna !

Minultakin poistetiin vasen rinta kokonaan lokakuussa, samoin kainalon imusolmukkeita 18, kahdeksassa oli metastaaseja. Minulla jo kaksi sytoa takana. Tuliko ekasta pahoja oireita. Minulla oli kieli ja nielukipuja sekä lihas, nivel ja luustokipua alle viikon ajan. Luulin nyt tokalla kerralla 31.12. päässeeni helpommalla, vaan ei. Päänahan kova kutina (hiukset lähti 2 v ekasta, jouaaton aattona). Aloe Vera geeli ja hydocortison voiteet ovat helpottaneet. Nyt kärsin kovista luustokivuista jaloissa ja pakaroissa. Jouduin jo ottamaan morfiinpitoista särkylääkettä viime yönä, buranat eivät auttaneet yhtään. Jalat ovat voimattomat ja tuntuu kuin olisin pienessä sievässä koko ajan.

Kyllä tästäkin selvitään !!

Tsemppiä sinulle !! Tämä keskustelupalsta on kyllä tosi hieno. Tuntuu kuin olisi aivan erilaisia oireita joillakin, toisilla taas aivan samoja kuin minulla. Yksilöllisiä todella olemme, vahvoja omalla tavallamme jokainen.

t. stvvk
sttvk | 4.1.2014 klo 12:59:07