Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.
Naisten syövät
Re: Rannalla minäkin...
Hei Bellavita!Buusteri/booster on muutaman kerran tehostesädeannos johonkin tiettyyn kohtaan, yleensä poistetun kasvaimen kohdalle eli "tuumoripetiin".
Minä sain myös 5 kerran buusterin "ikäindikaatiolla" (papereissa luki noin hienosti). Tehosteannos voidaan antaa myös, mikäli jokin marginaali on jäänyt positiiviseksi tai pieneksi.
Premenstruaalisten naisten varsinkin on todettu hyötyvän tehosteannoksesta paikallisten uusiutumien vähenemisenä.
Omasta sädehoidostani on nyt 5 kk, sitä edelsi leikkaus ja solunsalpaajahoito, niinkuin niin monella muullakin siskolla. Leikkauksesta on nyt vähän yli vuosi, ja vointi on hyvä. Tamofenia olen syönyt 6,5 kk ilman mitään pahoja sivuvaikutuksia.
Kyllä se siitä lähtee sujumaan omalla painollaan, minua auttoi kun asetin itselleni välitavoitteita ja laskin taakse jääneiden hoitopäivien ja kertojen osuutta koko "potista".
- Re: Rannalla minäkin...Karhutar
- Re: Rannalla minäkin...liikkeelle
- Re: Rannalla minäkin...bellavita
- Re: Rannalla minäkin...kevätmieli