Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.

Naisten syövät

Sytoputkesta ulos

Hei

Nyt pitää hehkuttaa, kun pääsin sytoputkesta ulos. Tänään tiputettiin viimeinen CEF ja olo on aika hyvä. Olen pärjännyt CEF:t suosituksista alennetuilla pahoinvointilääkkeillä, kun maksaa säästeltiin liialta rasituksesta. ALAT oli suositusrajojen ylärajalla ja nyt tiputettiin laimentamaton annos.

Itä-Suomessa oli tänään 30 lämpöastetta ja kun olen saanut sytostaatin ja varsinkin kortisoniannoksen, niin hikeä tuntuu riittävän. Äsken huomasin naputellessani, että kämmenselässäkin oli isot hikipisarat. Pitää nauttia riittävästi nesteitä, niin ei tule huono ole nestevajauksesta. Viis pienistä vaivoista, olen niiiin iloinen tämän etapin saavuttamisesta.

Heinäkuun 10. päivä alkaa sitten sädehoitojen putki, kun tehdään suunnitelmat sädehoidoista. Sädehoitoja kestää sitten elokuun puolenvälin paikkeille.
Typsy | 27.6.2013 klo 22:26:53