Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.

Naisten syövät

Re: Triplanegatiivinen rintasyöpä

Hei !!!

Minun diagnoosini silloin 2011 oli 4.5 cm kokoinen kasvain duktaalinen gradus III, 9 imusolmuketta puhtaat T2N0 triplanegatiivinen ja HER negatiivinen Ki67 70-80 %
Vartija imusolmukkeesta ei mainittu mitään mutta noissa imusolmukkeissa ei ollut mitään siitä huolimatta minulle tehtiin kainalo evakulaatio. .Minullekin aluksi ajateltiin osapoistoa mutta itse myös halusin koko rinnan pois.
Hoidoiksi sain 3 taxore +3 CEF+ 25 krt säteet. Taxoresta en ehtinyt saamaan kun yhden kun toisesta sain voimmakkaan allergisen reaktion,hoito jatkui CEF hoitona x 5 .
Minulta on siis leikattu vasen rinta. Puoli vuotta leikkauksen jälkeen käteni alkoi turvota, lymfaödeema. Nyttemmin homma aika hallussa kun sain siihen lymfahoitoa, iLman sitä tuskin käteni ei olisi näin hyvässä kunnossa, Hihoja joudun käyttämään pitääkseni turvotuksen pois mutta olen siihen niin tottunut että en juurikaan sitä päälläni huomaa.Kyllähän tästä kovasti puhutaan mutta luotan kyllä näihin kaikkiin hoitoihin ja siihen että tervehdytään.Moni sanookin kun on ollut jo kaksi vuotta että ei uusiudu niin sen jälkeen ei pitäisi uusiutua, Minä ainakin toivon niin.Kyselehän jos jotakin mieleen tulee muuta kysyttävää.

Kaikkea hyvää sinulle ja jaksamista etenkin myös kaikille muillekin täällä.

Memmu
Memmu66 | 7.2.2014 klo 01:03:26