Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.
Naisten syövät
Re: muiden kokemuksia solumyrkkytiputuksesta.
pelkästään tuli vain doketakseli...tänään sain kipuhoitajan kiinni.se sanoi samaa kuin jo itse olin päätellytkin että neurofibroomani keuhkoissa,kaulalla.jossain hermojenpäissä ym.olisivat hermokivut solumyrkystä pahentuneet...tällä hetkellä pärjään paramaxilla.ehkä...mutta jännittäähän se 5.5 toinen tiputus...pitää jutella lekurin ka kipulääkityksestä.kysyin asiaa häneltä jo 1 käynnillä.mutta ei silloin ottanut kantaa...eivätkä tee yhteistyötä hoitavan neurologin kanssa ym..kokemus lekureista että hoitavat pikaisesti oman juttunsa,ainakin yleensä.ja toki ymmärrän.eihän 1 ihminen kaikkeen repeä.jos on kipee..ei itsekkään jaksa ylimääräisiä "tutkimus"töitä silloin tehä.sorry..kirjottelin putkeen kun huono-olo ja yhdelläsormella huonossa asennssa tälläkertaa..kiitos sinulle paljon viestistäsi ja olen kiinnostunut kuulemaan jatkossakin kaikkea...
- Re: muiden kokemuksia solumyrkkytiputuksesta.rintasyöpä
- Re: muiden kokemuksia solumyrkkytiputuksesta.Rintasyöpävuosi
- Re: muiden kokemuksia solumyrkkytiputuksesta.aurinkorannikko