Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.
Naisten syövät
Hematologinen syöpä
Olen sairastanut monta vuotta kroonista munasarjasyöpää, johon hoitoja olen saanut kohtalaisen paljon. Nyt näiden hoitojen ANSIOSTA minulle on tullut uusi syöpä. Hematologinen syöpä. Oireita on ollut jo ainakin pari vuotta. Tämän aikana mukamas kontrolleissa kaik ok. Selkäjomotusta, nivusjomotusta...Niinpä monien kontrollien yhteydessä aina valitin kyseisestä vaivasta, jota ei oikein otettu tosissaan. Kuviin ei päässyyt koska saa sädetystä ( oikeesti hyvin vähäinen määrä) selitystä selitystä..monien mutkien kautta pääsin oman tk:n kautta magneettikuviin, jossa todettiin paljon muutoksia lannerangassa ja selkänikamissa. Sitten luustokuviin, jossa ei näkynyt etäpesäkkeitä. Uusia oireita: vilunväristyksiä, luustokipua, väsymystä...Itse pyysin että otetaan kokonaisverenkuva sekä CRP. Sitten tulikin jo niin huono olo että jouduin osastolle. Osastolla ollessa otettiin uudestaan verikokeita. Neutrofiilit oli laskussa, trombosyytit, leukkarit..vaikka hoidoista 2 vuotta..Sitten biopsiaan ja verikokeita...nyt odottelen kromosomivastauksia, että päästään hoitamaan tätä kirottua syöpää. Kotona olen mutta todella huonossa kunnossa. Kuulemma pärjään kotona :(( vaikka tromboja ei ole juuri ollenkaan ym) siihen asti kunnes vastauksia tulee. Itsellä sellanen tunne että en enää jaksa pitää puoliani ja huolehtia siitä että saan mulle kuuluvaa hoitoa. Muistakaa te pitää puolianne ja kyseenalaistakaa, kyselkää. Ettei pääse näin pahaksi tilanne kuin mulla. Jos olisin päässyt aikonaan kuviin muutokset oltaisiin nähty ja tilanne ei olisi päässyt näin pahaks. Tsemppiä- Hematologinen syöpäeke
- Re: Hematologinen syöpäinkamari