Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.

Naisten syövät

Re: merkkiarvot tuhansia ennen leikkausta???

Voimia sinulle ja äidillesi tähän taistoon.
Sairastan itsekin munasarjasyöpää. Kuudes syt.hoito on ensi viikolla. Olen saanut tältä palstalta paljon tietoa päässäni oleviin kysymyksiin. Onneksi täällä on kuulolla sellaisia jotka tietävän asiasta paljon enemmän kuin minä ja jaksavat vastata.
Jos selaat näitä viestejä taaksepäin niin löydät ketjuja joissa puhutaan juuri noista merkkiarvoista. Jollakin on merkkiarvot todella korkealla ja he ovat selviytyneet taudista aivan yhtä hyvin kuin alemmilla arvoilla. En osaa vastata miksi ja se ei olekaan vastaukseni tarkoitus vaan se toivo ettei merkkiarvolla ole niin suurta arvoa että sitä yksinään pitäisi tuijottaa.
Väsymys on yksi näiden hoitojen oire. Minuakin väsyttää välillä vähän enemmän ja välillä vähemmän. Nyt olen oppinut jo jakamaan päiväni työt siten ettei oikein suuri väsymys pääse yllättämään näillä hyvilläkään viikoilla. Eka viikko hoidon jälkeen sydän alkaa pompottaa heti jos yrittää liikaa tehdä yhdellä kertaa.
meikku | 2.8.2007 klo 11:41:52