Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.

Naisten syövät

Minen tiiä..

Nyt taas tuntuu että olen pudonnut rattailta (jos olen niille koskaan edes päässyt kiipeämäänkään..)

Kun hoitohenkilökunta jaksaa jankuttaa että hiukset lähtevät, kun hiusjuuret ovat niin herkkiä vaurioitumaan, mutta kasvavat kuitenkin taatusti uudestaan.

Täällä, näillä infosivuilla puhutaan että kaikki sytohoidot eivät vie hiuksia, valmisteesta riippuu ja tietenkin ihmisestä itsestään.

Samoin teidän kirjoituksista olen ymmärtänyt että kaikilla eivät hiukset ole lähteneet, vaikka rintasyöpään on sytoja saatu.

Ketä tässä nyt sitten voi enää uskoa? Tietenkin te joilla on omakohtaisia kokemuksia, olette kiistattomasti asiantuntijoita omalla olemuksellanne, siitä ei pääse mihinkään.

Minua periaatteen ihmisenä vaivaa kuitenkin se, että miksi hitossa hoitohenkilöstö antaa niin yksipuolista infoa, vaikka kuinka varovasti yrittää selittää että entä jos sittenkin..? Ymmärrän toki, että haluavat olla realisteja ja jos esim. enemmistöltä lähtevät hiukset kokonaan, ei haluta antaa turhaa toivoa, mutta jos joillakin on kuitenkin hiukset säilyneet, minusta on tavallaan väärin että esitetään täysin varmana tietona että kaikilta lähtevät hiukset.

En halua edelleenkään fiksoitua hiuksiini, minulle käy peruukki varsin mainiosti hätäavuksi kunnes omat karvat kasvavat, mutta kuten sanoin, se periaate..

Muuten tunnen oloni tällä hetkellä kuin teurastamon naudaksi, kun lääkäri piirsi katkoviivoin leikkausalueen nahkaani huomista varten..

Pitäkää tytöt peukkuja, huomenna 6:45 olen osastolla ja se on menoa sitten..
tigemauk | 27.8.2008 klo 16:42:54