Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.

Naisten syövät

Re: vaikea päätös

Hei !

Tosi ikävää tuo miehesi suhtautuminen. Minulta poistettiin rinta ja imusolmukkeita kesäkuussa 2011 ja mieheni oli todella tärkeä apu ja tuki kaikessa. Myös itseni hyväksymisessä. Minulle tehtiin osapoisto toukokuussa ja juuri kun olin siitä toipumassa, tulikin kutsu koko rinnan poistoon. Kaikki mahdolliset hoidot olen käynyt läpi ja nyt odottelen pääsyä tram-leikkaukseen. Eilen lopetin Tamofenin ja kuukauden sisällä on leikkaus.
En ole pitkään aikaa miettinyt syöpääni ollenkaan, mutta tämä leikkaus tuo taas kaiken mieleen ja se on alkanut pelottaa. Olen minäkin monta kertaa miettinyt onko tässä järkeä ja mieheni sanoi, että kyllä me yhdelläkin rinnalla pärjätään. Mutta ehkä se kuitenkin on tässä iässä (46-v) ihan hyvä ratkaisu, niin ei tarvitse loppu ikää rintaproteesin kanssa touhuta.
Mutta kyllä siitä leikkauksesta selviää ja ajattelen, että siinä tarvitsee selvitä "vain" leikkauksesta, ei tule niitä inhottavia hoitoja päälle.

Voimia sinulle ja tekemäsi päätös on varmasti se sinulle oikea !!
mehi67 | 4.2.2014 klo 13:15:24