Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.
Naisten syövät
Tietokonetomografia
Kävin tänään em. tutkimuksessa. Sen jälkeen oli vielä Herceptin-hoito ja kysyin sitten hoitajalta, miksi kuvaus tehtiin. Hän sanoa paukautti, että se on rutiinitutkimus, jos on syytä epäillä levinnyttä syöpää!!! Minä laajennein silmin kysymään, että onko sitten syytä epäillä, että mun syöpä on levinnyt (tammikuussa tehty osapoisto, gradus II, imusolmukkeet puhtaat, HER2 positiiv.), niin sisarhentovalkoinen vaan mutisee jotain, että kyllä siihen joku syy on ja eikös se sun syöpäs aika ärhäkkää laatua ole... VOI JESTAS, sanon minä! Ensinnäkin, sain ajan tietokonetomografiaan heti kun minut oli leikattu eli paljon ennen kuin syöpäkasvaintani oli edes analysoitu. Ihmettelin silloin tutkimuksen syytä ja soitin sairaalaan, josta sanottiin, että huolet pois, kyseessä on rutiinitoimenpide. Ja nyt tämä naishenkilö haluaa minut välttämättä paniikkiin ja pelkäämään, että syöpäni on jo ties missä menossa. Mitä sanotte tuohon?? :(- TietokonetomografiaMolli
- Re: TietokonetomografiaKarhutar
- Re: TietokonetomografiaVaarain
- TietokonetomografiaMolli
- Re: Tietokonetomografiakaptah
- TietokonetomografiaMolli
- Re: Tietokonetomografiahipura