Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.
Naisten syövät
Korjaus eilen kirjoittamaani
Hei naiset,Pitää oikein kirjoittaa omalla otsikolla korjaus kun menin hätiköidysti kirjoittamaan huolenaiheen eilen vai oliko se ehkä maanantaina.
Sanoin, että kainaloni ommeltiin umpeen ja että lääkäri oli ulkomaalainen eikä hän puhunut mielestäni riittävän hyvin suomea ja taisin sanoa myös, että se herätti minussa epävarmuutta hänen pätevyytensä suhteen.
Sain tänään varmalta taholta kuulla, että kyseinen lääkäri on erittäin pätevä lääkärinä, vaikka suomen kielen taito ei ole paras mahdollinen. Itse olin hyvin helpottunut tästä tiedosta ja haluan kirjoittaa tämän viestin tänne siksi, että toisetkin voivat luottaa tämän henkilön lääkärintaitoihin ja ettei minun kirjoittamiseni takia leviä vääränlaista tietoa.
Ongelmat kainalohaavan kanssa jatkuvat, nesteen kerääntyminen alkoi jälleen. Maanantainahan haava ommeltin umpeen, ja eilen illalla oli jo banaani kainalossa. Huomenna memen punktiovastaanotolle kuulostelemaan voisiko nestettä poistaa, ettei se vaan rupea taas tihuuttamaan haavan kohdalta ja sitten taas jouduta haavaa avaamaan . . .
Muuten on mukavaa olla töissä, tuntuu että aika rytmittyy paremmin kun sitä ei ole loputtomasti käytettävissä!
tv. thunder
- Korjaus eilen kirjoittamaanithunder