Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.

Naisten syövät

Torstai on toivoa täynnä ??!!

Otsikko tuntuu naivilta vaikka sen itse kirjoitinkin. Tekisi mieleni kirota täällä koneeni äärellä, kun luin eilistä Julian viestiä. Nyt ei sanat riitä ... Toivottavasti saat koottua ajatuksesi jotenkin järjelliseen malliin ja jaksat odotella lääkärin antamia tuloksia. Kamalaa tuollainen kerrotaan vähän, ei kerrota kaikkea, vihjailaan -tyyli, sehän saa ihmisen mielikuvituksen panikoimaan.

Ajattelin tuota otsikkoa, kun niin moni odottaa tuloksia, ainakin taisi Kutri kuulua siihen sakkiin. Toivon onnea matkaan <3 Tuntuu, että tuurilla tässä räpiköidään, itse ei voi asioilleen mitään.

Olen taas kiireisenä lähdössä matkaan, juuri sinne kuntoutuskurssille, johon miu kertoi pääsevänsä. Se on hieno juttu:) Minulle se on antanut aivan valtavasti voimia ja olen tutustunut moniin ihaniin ihmisiin. Siellä ensimmäisen kerran minulla helpotti ahdistus olla syöpäpotilas. Toki tämä verkkojengikin on auttanut suunnattomasti asiaa.

Nyt aamupalalle ja matkaan.
Voimia kaikkien teidän päiväänne, antakaa itsellenne lepoa ja hoivaa.
Santeri
santeri | 24.5.2007 klo 07:00:38