Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.

Naisten syövät

Re: Syysunelma uudelleen sytostaateissa

Joo kyllä se runo oli se umpihanki-juttu.

Mullahan oli alunperin niin, että syöpälöydös oli jo marraskuun puolivälissä -06 ja vasta tammikuun lopussa leikattiin. Eli 2 1/2 kuukautta sain odotella. Se oli kyllä luvattoman pitkä aika ja johtui osittain siitä, että rinnasta ei löytynyt sitä alkuperäistä kasvainta vaan ainoastaan kaksi metaria kainalosta, jotka poistettiin reilu pari viikkoa diagnoosista. Sitten ihmeteltiin se kaksi kuukautta, vaikka oli selvää, että rintasyöpä oli kyseessä. Sitten kun rinta lopulta poistettiin oli syöpäisiä imusolmukkeita jo 14!! Mutta ei sitä enää kannata surra. En jaksanut taistella silloin alussa. Olin aivan shokissa ja pelkäsin mitä tuleman pitää, joten tyydyin vain odottelemaan. Minulla oli myös se eka joulu aivan kauhea, kun elin epätietoisuudessa. Tiesin, että on syöpä jo levinnytkin, mutta leikkauksesta ja hoidoista ei tietoakaan. Sitten kun vihdoin maaliskuun puolivälin paikkeilla viimein pääsin syöpäpolille niin siellä oli kova kiire hoidon aloittamiseen. Seillä ei vitkasteltu. Eka hoito oli jopa niin raju, että sain siitä sepsiksen, mutta loppuhoidot meni kohtalaisen hyvin Neulasta-pistosten tuella.

Jännää muuten, että olen koko ajan luullut, että Sinä asut jossain Rovaniemen seutuvilla. Mistähän minä sellaisen luulon olen saanut. Kiva, että asut tässä lähettyvilä.

Nuku hyvin toivoo Kehäkukka
Kehäkukka | 13.3.2009 klo 22:50:30