Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.
Naisten syövät
Re: "Noviisi" ilmoittautuu
Eka taxotere kerta oli ainakin minulle se rajuin ja eniten "rikkoi" elimistöä. Minulla ei ollut jääpaloja, eikä jäähattua, -tumppuja, eikä -sukkia. Nyt 2 taxotereä takana, suu ei ole mennyt rikki, ainoastaa pientä kihelmöintiä, jolloin olen heti ottanut niitä Bepanthen imeskelytabletteja. Tukkaa alkoi lähteä 2 viikkoa ekasta tiputuksesta. En ajallut putoilevia hiuksiani pois, kuten useimmat tuntuvat tekevän ja yllätyksesksi ihan kaikki ei lähtenyt. Mutta on niitä hiuksia sen verran vähän, että liikun huivi tai peruukki päässä kodin ulkopuolella. Oletin, että loppu tukka lähtee nyt kun on 2 viikkoa kulunut tokasta taxoterestä, mutta tossa noi "hapsut" vielä sojottaa. Kynnet on ok, välillä aristaa kynsien "juuret".Ella minulla sama hoitopaketti kuin sinullakin. Minullakin oli 2 leikkausta. Ensimmäinen rintaa säästävä ja vartiat. Ja sitten jälkimmäisessä kaikki imusolmukkeet kainalosta, kun jälkilöydöksenä kainalosta löytyikin 1 mikrometari. Minun 3 taxotere tulee juhannuksen jälkeen maanantaina.
Terveisin
MeriTuuli
- Re: "Noviisi" ilmoittautuuSipriina
- Re: "Noviisi" ilmoittautuuKarhutar
- Re: "Noviisi" ilmoittautuuLotteliini
- Re: "Noviisi" ilmoittautuuSipriina
- Re: "Noviisi" ilmoittautuuKarhutar
- Re: "Noviisi" ilmoittautuuMeriTuuli
- Re: "Noviisi" ilmoittautuuMeriTuuli