Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.

Naisten syövät

Re: 1 taxo takana

Syömis himo minulle iski tokan taxon jälkeen pariksi päiväksi. Tunsin itseni ihan syömishäiriöiseksi, koska ahmin kaikkea mahdollista niin, että tuli koko ajan pahaolo ja vatsassa velloi. Suu veti sapuskaa puoleensa kuin magneetti, mutta vatsa voi pahoin. Se oli tosi epämielyttävää. Ei oikeen pystynyt edes keskittymään mihinkään, kun ruoka pyöri mielessä koko ajan ja yölläkin kävin syömässä. Hoitaja oli sitä mieltä, että tämä ahmimisen tarvekkin syntyisi siitä että elimistö "huutaa" lisää energiaa, jota se todella tarvitsee solujen uusimiseen. No onneksi sitä kesti vain pari päivää.

Paino minulla pysyi suunnilleen samana aina kolmanteen taxoon asti. Eli nyt vasta tullut pari kiloa lisää samaan aikaan kun iski turvotus, joka on selvästi nesteturvotusta. Leikatun puolen käsi turposi ja kämmenselkä on välillä kuin ilmapallo ja aamusin saattaa vähän sormien niveliä särkeä. Jos lihoaminen tuntuu nesteturvotukselta, niin se kuulemma häviää kun sytot loppuu. En ole saanut aikaiseksi pyytää sitä tukihihaa turvotuksen hillitsemiseeen, mutta huomasin että napakka ideaalisidekkin auttaa, kun pyörittelee sen kämmenen ja ranteen ympärille aina siksi aikaa kun tekee jotain. Minulla ainakin turvotus lisääntyy kun käsillä touhuaa jotain.
MeriTuuli | 11.7.2007 klo 12:20:07