Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.
Naisten syövät
Re: Kestää Kestää
Hyvä ystävä, unohda koko sananlasku: sehän on vain hokema. Usko siihen, että sinun vuorosi ei ole vielä. Kaikille se tulee aikanaan, mutta miksi juuri sinä olisit se kolmas. Ymmärrän kuitenkin hyvin tunteesi, sillä itse sain tiedon sairaudestani vastikään - ja olen tosi ahdistunut. Kävelin tänään koirani kanssa metsässä, aurinko paistoi - huomasin, että meni välillä muutama minuutti, että olin ajatellut jotakin muuta. Yritä sinäkin työntää ajatukset johonkin muuhun - minä huomaan hokevani jotakin, joka hetkeksi helpottaa pahoista ajatuksista. Minun hokemani voi jonkun mielestä olla lapsellinen, mutta minua se pikkuisen lohduttaa: rakas jeesus siunaa meitä, anna meille enkeleitä, siivilläsi meidät peitä, älä meitä koskaan heitä.... En koe olevani uskossa, vaan aikanaan lapsena tämä oli iltarukouksena, ja ehkä siksi tuo hetkisen sieltä kaukaa menneisyydestä turvan tunnetta ja rauhaa.Jaksamista sinulle. Cuskan
- Kestää Kestääanne62
- Re: Kestää Kestäämarkrani
- Re: Kestää KestääCuskan Alec
- Re: Kestää Kestääanne62