Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.
Naisten syövät
Re: munasarjasyöpä(kö)??
HeiToivon sydämeni pohjasta että sinulla ei tätä pirulaista olisi. Omalla kohdallani tehtiin kaksi leikkausta, joista kummastakin sanottiin kystan olevan kypsiä, eli hyvänlaatuisia. Tottakai mie niin myös uskoin. Paskanmarjat! Kummassakin oli MILLIN alueella pahanlaatuisuutta ja ne olivatkin teratoomia. Mulla oli kaikki alusta alkaen tosi harvinaslaatuista. Mulle kasvoi jopa tähystyshaavaan tuo toinen teratooma, ihan vatsanpeitteisiin. Siihen oli vain jäänyt solu kasvamaan ed. leikkauksesta ja se kasvoikin lopulta 7cm pitkäksi ja 4cm leveäksi. Kävin välillä lääkärissä, jotka eivät osanneet sanoa mitään. Sellaista ei oltu koskaan vielä tavattu tai kuultu. Tämä teratooma oli kova leviämään ja oli levinnytkin koko vatsan alueelle, kohdun seinämiin, imusolukkeisiin ym. Leikkauksella ei edes saatu läheskään kaikkia etäpesäkkeitä pois ja nyt mie saan todella rankkaa sytohoitoa. Ei oo herkkua!!
En tahdo pelästyttää sinua, mutta siksi mie kirjotan sulle, koska sie olet noin nuori ja tämä mun sairaus (itusolusyöpä) on nuorten naisten syöpä ja mie olen kolmikymppisenä tähän jo liian vanha. Suurin osa kuitenkin kystista ovat HYVÄNLAATUISIA ja todella todella harvoin sellaisia kuin mulla. Tahdon vain että tiedät että jos sulle sattuisi sama kuin mulle, niin olen tukenasi. Älä silti varaudu pahimpaan, vaan odota vastaukset ja murehdi vasta sitten jos jotain on. Eikä sulla mitään ole. Uskotaan niin :) Elämässä kuitenkin sattuu kaikennäköistä, eikä koskaan voi tietää mihin tie vie.
Koitahan olla vaivaamatta päätäsi liikaa. Mieti ihan oikeasti vasta sitten jos jotakin on. Nauti tästä ihanasta kevään alusta ja auringon paisteesta. Kuitenkin sen minkä jaksat.
Hyvää vointia kummallekkin :)
PS. kerrohan kun tiedät vastaukset
- munasarjasyöpä(kö)??nainen_80
- Re: munasarjasyöpä(kö)??Susanne
- Re: munasarjasyöpä(kö)??mirjami
- Re: munasarjasyöpä(kö)??Anne77