Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.

Naisten syövät

Re: Cef-hoidot alkaa!!

Hei!

Kyllä ne ceffit hyvin menee. Minusta paljon helpompi kuin Taxotere, vaikka nyt toisesta ceffistä olikin tuo 5 päivän rapula ;)

Huolehdi vaan vatsan toiminnasta ja primperat on todellakin hyvä pitää käden ulottuvilla. Itse en joutunut niitä ottamaan ekalla kerralla ollenkaan, mutta nyt toisen ceffin jälkeen muutaman kerran nautiskelin. Parasta minusta on kun makuaisti säilyy. Ja jos väsyttää, niin sitten nukutaan. Saitsullahan tässä ollaan:)) Voipi olla, että minun väsymys oli osittain johtuvaa myös kiireisen jakson päättymisestä. Koko lokakuu oli melkoista haipakkaa, pidin kurssi-iltoja 4x Kansalaisopistossa, meillä oli vieraita lähes jatkuvalla syötöllä, mies reissussa Afrikassa, kävin 2 päiväisissä pääsykokeissa ja kaiken tämän päälle meille tuli suruviesti, anoppi jätti tämän maanpäällisen elämän. Nyt oli "taukoa" kaikesta tohinasta, joten todellakin vain nukuin ja olin ja nukuin ja olin. Nyt on taas energia taso entisellään. Voisin alkaa vaikka tuon edellä kerrotun rumpan uudelleen!

Särkyjä minulla ei ole ceffistä tullut lainkaan, ja aika vähäisiä olivat taxostakin.
Hyvin se menee. Älä huolehdi turhaan etukäteen.
Aurinkoista päivää Kymenlaaksosta
toivoopi Peevikki
peevikki | 14.11.2007 klo 13:35:09