Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.

Naisten syövät

Re: ja taas hiuksista

Itse kampaajana ja rintasyövän läpikäyneenä. voin kertoa. et hiusten pitää kasvaa. n10-15 pitkiksi.jos haaveilet pidennyksestä.koska teen itse työssäni aidoilla hiuksilla, sinettipidennyksiä. Mitan lisäksi on tärkeää. et hiusta on jo runsaasti, etteivät sinetit näy, koska ne tulevat oman hiuksen tyviosaan kiinni.Pidennyksissä ja tuuhennuksissa ei koskaan hiusta voida laittaa päälaelle asti. se kannattaa huomioida.Joten kehotan maltti on valttia, ei ole pitkällä tähtäimellä hyväksi hentoon hiukseen laitt. niitä koska jonkin verran karvatupenjuuri voi kaventua, mikä voi paljon myöh. aiheuttaa hiutenlähtöä, nykytiedon mukaan. Itselläni on ollut pidennykset, mut vasta kun hius on ollut lyhyt ja hyväkuntoinen.Hiustenkasvua voi avittaa mm. kampaamoista saatavilla sampoilla ja hiuspohjaan jätettävillä seerumeilla.ed. säännöllistä käyttöä.Miekin tein rohkeasti töitä peruukki päässä, jotkut asiakk. jotka eivät minua aik. tunteneet, kehuivat esim. miten hyvin leikattu tukka minulla oli, enpä halunnut asiaa korjata.( et peruukkihan se ) pian ne hiukset loppupelissä kasvaa, siks toisekseen, muoti on tänä päivänä hyvin salliva.aika lyhyillä sänkihiuksilla jatkoin elämääni.Eikä sen kummempia kommentteja tullut. Itsetunto kylläkin vahvistui.
pessi | 8.2.2009 klo 19:22:13