Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.

Naisten syövät

Re: Kauanko aikaa mennyt luustometarien etenemiseen?

Moikka!
Anteeksi, että on kulunut niin paljon aikaa, ennen kuin vastasin. Tämä kesäaika on ihan hullua, hirveästi töitä ja kesävieraita...
Siis minulla todettiin tosi aggressiiviset metarit vuonna 2004, silloin meni kipujen alkamisesta noin 4kk ja selkäranka murtui. Metareita luustossa useassa paikassa. Sädehoito 2004 loppuvuodesta. Sytot alkuvuodesta 2005. Tauti tuntui pahenevan syksyllä 2005 kivuista päätellen, hoidoista huolimatta. Siksi etsin jotakin lisähoitoa oheen.
Olen ulkomailla saanut syyskuusta 2005 syöpärokotteita. Siis ihan virallisella lääkärillä, ei millään puoskarilla. Kivut hellittivät, ja olen kuntoutunut. Tätä hoitoa (kuulemma) koeasteella meilläkin Turussa.
Eli minulla tauti ollut rauhallisena nyt syksystä 2005 tähän päivään. Siksi näitä uusimisia kyselen, kun olen näinkin paljon saanut lisäaikaa itselleni ja perheelleni, pelottaa silti.
Kirsikka | 16.8.2007 klo 02:25:12