Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.
Naisten syövät
Re: munasarjasyöpä ja hoidot
Minulla on Keski-suomen Keskusairaalassa otettu merkkiarvo aina ennen sytostaattihoitoa. Se ilmeisesti vaihtelee eri paikkakunnilla. Hoitaja kyllä sanoi, että minun lääkäri otattaa aina sen ja muutkin verikokeet. On hyvä että otetaan. Nyt seoli 10. Hb oli 117 eli sekin vähän noussut.Hoito meni ihan hyvin. Nyt väsyttää, mutta tulin koneelle niin tuli muuta tekemistä. Telkkariin ei jaksa keskittyä.
Olen myös saanut kopiot kaikista: leikkauksesta ja jälkitarkastuksesta.
Alakulo meinasi tuossa tulla joten kyselin näitä. Serkkuni samanikäinen kuoli aaton aattona. Hänellä oli munuaisyöpä levinnyt niin pitkälle, että huomatessa ei voitu enää mitään. Hän meni tosi nopeaan. Siksi minulle tuli näitä kysymyksiä, että voiko minulla olla mennyt nämä arvot näin hyvin alaspäin. Kaikki on sujunut minulla tosi hienosti ja nopeaan. Olen saanut hyvää hoitoa ja mieli on ollut koko ajan luottavainen.
Minulle on suunniteltu 6 hoitoa ja sitten katsotaan. Hoitaja oli sitä mieltä tänään että kaikki 6 hoitoa annetaan vaikka arvot ovat laskeneet näin hyvin. Se on hyvä jotta ne kaikki hyppyset kuolisivat pois.
Tällä viikolla jätetään levätään ja sitten taas touhutaan kun jaksetaan.
- munasarjasyöpä ja hoidot meikku
- Re: munasarjasyöpä ja hoidot helmar
- Re: munasarjasyöpä ja hoidot pike44
- Re: munasarjasyöpä ja hoidot suvi06
- Re: munasarjasyöpä ja hoidot meikku
- Re: munasarjasyöpä ja hoidot karpalo
- Re: munasarjasyöpä ja hoidot meikku