Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.

Naisten syövät

Re: Matkalle...?

Hei
Minulla hoitoruljanssi päättyi 22.05.2012, ja se alkoi 12.8.2011, eli ohjelmaa siinä suhteessa ollut kiitettävästi. Pitkä ja pimeä syksy/talvi ohitettu melko mukavasti, vaikka välillä meinasi aika käydä pitkäksi. Tekemisen puute ja yksinäisyys vaivasi monesti.
KUn ei sitä talvella tapaa ihmisiäkään niin spontaanisti, kuin kesällä.
matkalle ei voinut lähteä, ja aivan syystä ettei ole vara lähteä, ja kuitenkin välttelin ihmispaljous paikkoja, etten saanut mitään infektiotautia sytöjen aikana, ainakin minulla oli että jos saan kuumetaudin, olisin ollut sairaalassa osastolla hoidossa, ja kaikki paranee hitaammin hoitojen aikana.
Sädehoidon aikana en tarvinnut muuta , 25 kertaa joka arkipäivä menoa.
Minulla matkaa sairaalalle yhteensuuntaan n.65 km, joten parituntia siinä vierähti, ja meni yleensäkkin nopeasti se viisiviikkoinen. Sain haluamani aamuajat, niin päivä oli aikaa touhuta muuta.
Vaikea suositella matkoja, mutta kesällä vaihtoehtoja on enemmän, pyöräilylenkit,puisto/maasto liikkuminen, uiminen,kesäteatterit,(minun lempiharrastus kesäisin)sisävesiristeilyt,hotellilomat viikonloppuisin, ja avoimin ja utelian mielin kaikkeen sellaiseen mitä ei ole ennen tehnyt tai käynyt, voimien mukaan.
Hyvä on myös muistaa levätä, se on tärkeää myös. Tässä vaiheessa kun hoidot on ohi, on myös sellainen "tyhjä aukko", olenko oikeesti hoidoista vapaa, ja kuin kynsillelyöty kun ei olekkaan kalenterissa valmiita kellon aikoja joita täytyy muistaa noudattaa. On tämä immeinen aika outo kapistus.
Hyvää vointia
kuurankukkanen | 6.6.2012 klo 07:56:56