Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.
Naisten syövät
Re: virtsarakonsyöpä
Hei leene,kirjoitan nyt sinulle vähän enemmän. Minulla todettiin verta pissassa työterveystarkastuksessa toukokuunssa. Juhannuksena verta tuli niin paljon, että menin päivystykseen (KYS) ja sain heti lähetteen Kuopion yliopistolliseen keskussairaalaan. Ultra otettiin heinäk. alussa ja siinä todettiin erikoinen kasvain rakossa. Elokuun alussa pääsin KYS:n tähystykseen, jossa lääkäri sanoi aika varmasti kyseessä olevan syöpäkasvaimen. Elokuun puolivälissä tehtiin höyläys, jonka jälkeen lääkäri sanoi tarvittavan ct-kuva, koska syöpää ei saatu pois höyläyksellä. Ct-kuva oli 10.9. ja 16.9. sain kuulla lääkäriltä, että syöpä ei ole levinnyt muualinkle. Tulee leikkaus, jossa minulle tehdään ohutsuolesta uusi rakko. Pissaamisen pitäisi onnistua normaalisti. Kuitenkin opetetaan katetrointi varalta. Leikkaus siis tulee eteen. Olen nyt leikkausjonossa. Olen kuitenkin tosi kiitollinen Jumalalle, että en tarvitse sytostaatti- tai sädehoitoja, vaan minua autetaan leikkausella. Joudun kylläkin 6 viikon sairauslomalle, mutta koko tämän kesän sairauslomien jälkeen menen huomenna töihin!
Onko sinulla ollut ongelmia hoitojen ja höyläysten jälkeen?
Minkä ikäinen sinä olet? Minä olen jo 62-vuotias.
Toivon sinulle kaikkea hyvää! Minulla on hyvin positiivinen mieli koko kesän huolien jälkeen. Uskon, että selviydyn tästäkin Jumalan avulla. Psalmi 30.
terveisin, nimim. Margita
- virtsarakonsyöpäleene
- Re: virtsarakonsyöpäMargita
- Re: virtsarakonsyöpäleene
- Re: virtsarakonsyöpäMargita
- Re: virtsarakonsyöpäleene
- Re: virtsarakonsyöpäDottir