Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.
Naisten syövät
Re: Rakkaudesta Suomalaisiin Naisiin
Hei KultsikkiOlipa kuin omasta kynästä! Tuota mieltä olen täysin. Tällä sivustolla kanssasisaret ovat antaneet äärimmäisen paljon jaksamista ja tietoja tulevasta. Toivottavasti jota kuta on auttanut myös omat kirjoitukseni. En myöskään halua olla miehelleni potilas, vaan tasavertainen kumppani niin kuin ennen tätä sairautta. Illalla useasti mieheni katsoo telkkaria ja minä surffailen sivuilla. Ja empä raaskisi hänelle jutustella kuivista limakalvoista kesken kiihkeän jääkiekko-ottelun ;) Tympäseehän tämä sairaus meitäkin niin saatikka puolisoa. Tänäänkin aamupäivän olin niin uupunut, sairas, kalju, kasvoilta kelmeä ja yms. ja sitten päätin että nyt riittää ja vot ennenkuin "ukkokulta" tulee töistä kotiin niin vaihdoin luukin, tuuppasin tekotukan ja värit naamaan ja nyt odottelen miestä, viikonloppua ja lastenlasten mummolaan tulemista.
Kiitos teille kaikille ja mukavaa syksyistä viikonloppua!
Olemme vahvoja naisia!
Helena
- Re: Rakkaudesta Suomalaisiin Naisiinkultsikki
- Re: Rakkaudesta Suomalaisiin NaisiinHelena1961