Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.

Naisten syövät

Re: Onko täällä palstalla ketään jolla levinnyt kohdunkaulan syöpä?

Hei Santorini, miten muuten voit? Taas sen näkee juuri kuinka petollisia nämä naisten syövät ovat.Oletko missä hoidossa? Mitä sytostaatteja olet saanut ja mitä nyt saat? Onko sinun syöpämerkkerisi reagoinut? En oikein osaa lohduttaa, koska olen itsekin aika paniikissa kun pelkään pahinta kaiken aikaa. Ei me voida muuta kuin toivoa parasta ja uskoa että läkärit tietää mitä tekee.Voidaanko sinua vielä sädettää, siis luustoa? Ainakaan ei ole maksassa tai muissa sisäelimissä.Ja eihän ne niitä myrkkyjä antaisi, jos ne ei uskoisi että ne voi auttaa.Olen lukenut useampaan kertaan kirjan: Miksi minä? ja mikä on ennusteeni.Sen kirjoittanut Riitta Laine ja siinä useampi nainen kertoo tarinansa sairastuttuaan gynegologiseen syöpään. Ja eikö luustakin voi myrkyillä tauti hävitä. Mitä lääkärisi sanoi? Eteenpäin vain on mentävä...ei voi muuta.
riitta47 | 15.7.2011 klo 17:15:14