Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.
Naisten syövät
Re: Ei kun päivystykseen
Hei Toukokuu!Sain antibiootin, Kefexin-nimisen lääkkeen. Viikon kuuri. Aloitin kuurin jo ja turvotus alkoi heti laskea. Pelkäsin vähän polkiessani päivystykseen, että kuinka monta potilasta siellä istuu puukko selässä tai nenä poskella ja onko poliiseja vartiossa, mutta rauhallista oli. Yksi ainoa humalainen nukkui odotushuoneessa. Pääsin aika äkkiä sisään.
Minäkin leikkasin aika äkkiä hiukset pois, sitten kun ne alkoivat lähteä. Helpompi olla ja tähän kaljuun tottuu yllättävästi. Olen kotona aina ilman huivia ja olen jo muutaman kerran kävellyt vahingossa tuonne takapihalle kaljuna. Vasta ulkona olen huomannut, että hups, minulla ei ollut mitään päässä. Tässä on kolme luhtitaloa ja asumme alakerrassa, ja olen tullut jo siihen tulokseen, että varmasti jossain vaiheessa lähden hakemaan postia tuolta talonpäätystä vahingossa ilman huivia. Mutta olen päättänyt, että jos niin käy, en välitä. Mitäs tässä. Tämä on väliaikaista vain.
Koitahan saada kurkkusi kuntoon, ettei hoito esty. Hoitojen viivästyminen on tympeää. Minulla on viivästynyt joka hoito valkosolujen vuoksi.
Hyvää jussia sinulle.
Edith
- Ei kun päivystykseenedith
- Re: Ei kun päivystykseentoukokuu
- Re: Ei kun päivystykseenedith