Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.
Naisten syövät
Re: Pakit tuli
Hei!Ikävää, että hoitoasi jouduttiin siirtämään, mutta minulla on sellainen käsitys, että näin käy usein. Itse sain kolme Taxoa, joiden jälkeen annettiin Neulasta-piikki ja nämä hoidot pystyttiin antamaan aikataulun mukaan. Sitten sain ekan CEF-hoidon, niin toista ei voitukaan antaa suunnitellusti, koska Neutrofiilit oli vain 0,48 - pitäisi olla vähintään 1,4. Labrat otettiin silloin perjantaina, ja sitten heti maanantaina uudelleen, jolloin arvo oli jo 2,08. Eli nopeasti ne sitten nousevatkin. Mulla on huomenna labra ja maanantaina viimeinen CEF, jos arvot ovat kohdallaan. Menen maanantaina joka tapauksessa sairaalaan, kun mulla on lääkäri ja kuvaus sädehoitoa varten. Jos arvot perjantaina ovat liian matalalla, ne otetaan uudelleen maanantaina. Jos eivät silloinkaan riitä, niin sitten katsotaan uusi hoitopäivä.
Odotan myös mielenkiinnolla, onko maanantaina taas eri lääkäri - kahta kertaa samaa ei juuri tapaa.
t. Ellinoora
- Pakit tuliWenla
- Re: Pakit tuliellinoora
- Re: Pakit tulisärö
- Re: Pakit tuliWenla
- Re: Pakit tulikaptah
- Re: Pakit tulihipura
- Re: Pakit tuliWenla