Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.

Naisten syövät

Re: kuulumisia...

Hei ja kiitos kaikille kannustavista teksteistänne.

Nyt olen ollut noin kaksi viikkoa vuodepotilaana jalkojen takia. Rikkipaikat kyllä näyttävät menevän kiinni, mutta NIIN hitaasti, johtuen avastinista.

Särkylääkettä olen syönyt, mutta ei ne kauheasti auta, pitäisi varmaan syödä vielä enemmän sitä oxynormia ,mutta aina sitä ajattelee kun se on niin vahva että jos pärjäisi kuitenkin miedoimmilla.

Maanantaina arvioidaan jalat, täytyykö taukoa jatkaa. Olisi pitänyt tauottaa aikaisemmin, kun nyt pääsi näin pahaksi. Varmaan osa särystä johtuu rikkipaikoista, mutta osaksi on varmaan jonkinlaista hermosärkyä. Onhan jalkapohjissa paljon hermopäätteitä. Millaista särkyä neuropatia aiheuttaa? Olen luullut että se on lähinnä tunnottomuutta?

Tottakai pelottaa mitä tauko aiheuttaa, mutta lääkärin mukaan tässä vaiheessa ei ole riskiä tauotuksessa. Jaksanko vielä ne kaksi kuuria? Tänään päärin reipastua vähän ja yrittää olla enemmän jalkeilla, kokeilen syödä enemmän sitä vahvempaa lääkettä. Kuvaus lähenee, ei siihen koskaan totu että on kuin menossa kuoleman tuomiolle...No on yritettävä uskoa parempaan.

Hyvää syksyä kaikille!
riitta47 | 9.9.2012 klo 10:38:38