Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.
Naisten syövät
Re: Ensimmäinen CEF edesssä
Hei!Minä sain eilen toisen CEF-hoitoni aikataulun mukaisesti ja olo on aika hyvä, kuten viimeksikin. En tiedä, saatko sinä kortisonia, meillä se kuuluu ohjelmaan ja siitä tietysti tulee valheellisen virkeä olo. Minä otan hoitoaamuna ja kahtena seuraavana Emendiä ja kortisonia. Hoitoaamuna ondansetronia (saman tyyppinen kuin granisetron) ja sitten tarpeen mukaan. Primperania en halua ottaa kun siitä tulee outo olo.
Pienen lenkinkin jaksoin tänään tehdä, vaikka pakkanen paukkuu. On varmaan aikaista kehua, mutta jos tämä CEF menee kuten edellinen, nämä ovat olleet huomattavasti doketakselia helpompia hoitoja.
Minä saan Neulastaa, joten valkosolut ovat pysyneet hyvinä. Hemoglobiini on laskenut arvosta 142 arvoon 119, jospa se siitä ajan mittaan korjaantuisi.
Jääpaloja en ole käyttänyt enkä ole saanut suuoireita. Toivon parasta sinullekin niin hoidon kuin sivuoireiden suhteen! Muista ottaa phv-lääkettä mieluummin ennakoiden kuin vasta pahoinvoinnin yllättäessä. Pieni määrä (2 tbl) kortisonia tehostaa myös Primperanin vaikutusta. Pieni suolainen naposteltava auttaa kuvotukseen. Juo riittävästi, minä juon surutta vedellä lantrattua tuoremehua kun pelkkä vesi tökkii. Pillin avulla juominen on helpompaa jostain syystä.
- Ensimmäinen CEF edesssämexita
- Re: Ensimmäinen CEF edesssäMaat
- Re: Ensimmäinen CEF edesssäSantruzka
- Re: Ensimmäinen CEF edesssäLiila-Roosa
- Re: Ensimmäinen CEF edesssäSantruzka