Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.
Naisten syövät
Re: Että näinkin voi käydä
Hei Suski ja kaikki muutkin,Ikävää että sait infarktin, mutta ajattele että olisi voinut käydä huonomminkin. Minulle on yksi onkologi sanonut että aika moni syöpään sairastunut saa elinaikanaan yhden tai kaksi tulppaa, joten sinä olet nyt sen saanut ja pääset sen asian suhteen seurantaan...Siis syöpä kuulema muuttaa verenhyytymistekijää ja myös annetut hoidot vaikuttaa...
Minähän sain jo sairauden alkuvaiheessa kaksi tulppaa ja pistän Klexanea estolääkkeenä. Nyt pyysin taas hepariinitason tarkistamista ja kuinka ollakkaan oli verenvuoto vaara eli lääkitystä oli liikaa ja päästiin siis vä'hentämään, mikä on hyvä...
Olen ihmetellyt miksi ei sitäkään koetta oteta kuin pyydettäessä, sanovat että vasta kun on vuoto taipumusta. Eli taas kerran totesin että itse on oltava tarkkana.
Kysykää ihmiset lääkäriltänne tulppariskistänne ja voiko sitä esim tällä Heba verikokeella tarkistaa mikä on veren hyytymistilanne. Ihmettelen miksi aina sitten vasta tutkitaan kun on jo sattunut jotain. En halua missään tapauksessa pelotella ketään tällä kirjoituksella. En ole kaikki tietävä ja kaikkien tapaukset on erilaiset, mutta eikö kannata asioita varmistella ja riskit minimoida.
Liikunta on myöskin erittäin hyvä tulppien ehkäisijä, se vaikuttaa myönteisesti tähän hyytymistekijään.
Minä olen nyt töissä osa-aikaisesti ja hyvin olen jaksanut. Jalkapohjat tulee tosi kipeäksi hoitojakson puolen välin jälkeen. Toivon todella että pääsen tästä xelodastakin eroon. Merkki aine on 9 ja lääkäri sanoi että sinuna olisin luottavainen, mitä sitten ikinä tarkoittikaan ja paranemiseen tähdätään edelleen. 28.2 on pet/ct, kyllä pelottaa, en voi käsittää kun olen näin hyvässä kunnossa ( hiihdin juuri viikonloppuna melkein 10km) ja mitään tuntemuksia ei ole missään, niin vaikea käsittää että sitä syöpää on vielä jossain...
Pitäkää kaikki peukkuja että minunkin sytohoidot vihdoinkin loppuisi ja pääsisin remissioon...Minun mieheni uskoo niin vahvasti, merkit on kuulema niin hyvät siihen suuntaan ja olihan toi klexanen vähennyskin hyvä merkki, vaikka lääkärit ei uskoneet että sitä voi vähentää. Ehkäpä kehoni alkaa toipua, sen on pakko olla niin...
Hyvää kevään odotusta kaikille, minä lähden tästä iltavuoroon hoitelemaan mummoja...
- Että näinkin voi käydäSuski69
- Re: Että näinkin voi käydäKristaemilia
- Re: Että näinkin voi käydäAnskuli
- Re: Että näinkin voi käydäMemmu66
- Re: Että näinkin voi käydäSyysnainen
- Re: Että näinkin voi käydäKarhutar
- Re: Että näinkin voi käydäAnskuli
- HuimausKristaemilia
- Re: HuimausAnskuli
- Re: Huimaustuike
- Re: HuimausKristaemilia
- Re: Huimausnainen69