Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.

Naisten syövät

Tilastojen mukaan ...?

Tervehdys kohtalosisaret!

Olen sairaslomalla, mutta voimat alkavat palautua 1. taxon jälkeen taas niin, että jaksan kirjoitella.

Todellakin täällä palstallamme oivaltaa sen, kuinka jokainen syöpä ja jokainen potilas on aivan oma tapauksensa. Minäkin taidan olla todellinen tilastoihme, poikkeuksenpoikkeuksenpoikkeustapaus.

Nyt taitaa ensimmäinen asia osua tilastoihin: hiusten lähtö. Lääkärini sanoi, että tavallisinta on hiusten lähtö kaksi viikkoa ensimmäinen taxon jälkeen. Tänään on ruvennut ensimmäisiä yksittäisiä hiuksia jäämään käteen, lennähtämään ruokaan jne. Ehkä huomenna niitä lähtee jo tupoittain ja keskiviikkona saa naapuri tulla ajelemaan sitten kaikki pois.

Jotenkin tämä palstamme on niin ihana kaikessa laajudessaan, tänne mahtuu koko naiseuden ja ihmiselämän kirjo. Pienistä nikseistä suureen lohtuun. Joku ?? kirjoitteli jossain vaiheessa salmiakkien syömisestä, muistin sen ja nyt olen huomannut, miten ihanasti suustaan saa raudan maun pois imeskelemällä salmiakkeja. Ja monta muutakin hyvää ohjetta nappasin vanhoista viestiketjuista.

Olin tänään labrakokeissa, loppuviikko vapaata sairaslomailua. Ensi tiistaina taas kokeet ja lääkäri sekä keskiviikkona 2. taxo, jos kaikki on ok. Olo alkaa olemaan reippaampi, mutta harmillista, kun en pääse keppieni takiani lenkille.

Voimia, kivutonta oloa ja toiveikasta mieltä,
toivoo kaikille Santeri
santeri | 29.10.2007 klo 13:42:59
  • Tilastojen mukaan ...?santeri
    29.10.2007 klo 13:42